понедељак, 13. април 2020.

GDE JE SPAS OD KORONAVIRUSA?


Gdje je spas od Korona virusa?

Kako izlazimo iz sopstvenog egoizma? Izlazimo iz želje da uživamo i želimo da budemo u vezi jedni sa drugima. Zato niko više ne obraća pažnju na sebe, već samo na ono što je između nas. A između nas je duhovni prostor. To je izvan mene.

Ja sam moj egoizam, van njega je sila ljubavi i davanja, Stvoritelj, mjesto koje se zove Viši Svijet. Postoji cilj našeg života, Svrha Stvaranja, koju moramo da postignemo.

Svaki put, do mjere do koje se uzdignemo iznad našeg egoizma, našeg „ja“, i načinimo korak prema prijatelju, mi počinjemo da osjećamo duhovni svijet, višu silu, stvarnost izvan nas, izvan našeg ega. Na taj način mi imamo priliku da se odmaknemo od Korona virusa. Ovaj virus nas gura iz našeg egoizma; prisiljava nas da izađemo iz svog „ja“.

Ovo je najefikasniji i najpogodiniji lijek. Izlazak iz egoizma je rješenje svih problema; virus je poslat da izliječi egoizam. On nam ukazuje na potrebu da se uzdignemo iznad svog egoizma, iznad našeg „Ja“, i da se povežemo sa drugima. Na ovaj način mi nalazimo pravi lijek i pravilno ispravljamo naše stanje.

Moram pobjeći od sebe, egoiste, u prostor između nas, tamo gdje je duhovni svijet, Stvoritelj. Ali ja ne razumijem šta je „između nas“. To je prostor čije postojanje ja još uvijek ne osjećam. Ali, mi moramo da težimo povezanost, tada ćemo osjetiti da se na ovom mostu između mog i tvog egoizma nalazi Viši Svijet, druga dimenzija, koja je jedan nivo iznad nas.

Na ovom mjestu mi nalazimo zemlju Izrael („zemlja“ znači želja, a „Izrael“ znači direktno ka Stvoritelju, Jašar-Kel). Ovde možemo da žudimo za Stvoriteljem i da budemo u stanju da Njega osjetimo, jer ovde On postoji. Na ovom mjestu je i svijet budućnosti, naš duhovni vječni život - sve je samo tu, u povezanosti između nas.

Zato je “ljubi prijatelje kao sebe samog” glavni zakon svih ispravki unutar kojih Stvoritelj boravi.

Povezanost sa prijateljima postaje za mene važnija od mene samog. Što je moj prijatelj važniji, to je veće moje napredovanje. Što sam više odvojen od ovog svijeta, dok mi duhovni svijet postaje važniji, odnosno ljubav i davanje prijateljima, naša povezanost mi postaje važnija od mene samog.

Ovo znači da ja probijam barijeru između Egipta i Izraela, prelazim Crveno more (Krajnje more), zadnju graničnu liniju nakon koje nema povratka nazad. Prije ovoga, još uvijek postoji opasnost od povratka u Egipat.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.