уторак, 12. јануар 2021.

VIDETI S KRAJA NA KRAJ SVETA

 

Link - See The World From End To End

Videti s kraja na kraj sveta

Knjigu Zohar napisali su ljudi koji su unutrašnje postizanje univerzuma imali na stepenu najvišeg sveta, sveta beskonačnosti. Bili su to veliki kabalisti, njih deset, koji su uspeli da se međusobno povežu. Svako od njih je, u suštini, predstavljao određenu duhovnu kategoriju, koja se naziva Sefira.

Zajedno su formirali deset Sefirot, što je jedinstvena celina na najvišem stepenu, i otuda su mogli da kroz sebe načine povezanost između najvišeg nivoa prirode i njenog najnižeg nivoa – našeg sveta. Time što su načinili sistem međusobne povezanosti, pružili su priliku da se mi uspinjemo tim sistemom, sa našeg niskog, primitivnog, zlog stepena do najvišeg stepena.

Tokom tog uspinjanja, mi se menjamo toliko da postajemo sastavni deo Više prirode, večne i savršene. Mi se više ne identifikujemo sa našim telom. U duši osećamo potpuno drugačije stanje, počinjemo da osećamo sile koje upravljaju nama, prelazimo iz stanja materije u stanje sila, i materija postupno nestaje iz naših oseta. Ne pridajemo joj nikakvu važnost, izgleda kao da se udaljava iz naše percepcije.

Komentar: Ipak, zastrašujuće je izgubiti svoju materiju.

Moj odgovor: Nije. Suprotno je. Jer tada naši utisci postaju mnogo jasniji, svetliji, delotvorniji i snažniji.

I, čovek postaje poput Stvoritelja. Počinje da vidi s kraja na kraj sveta. Njegovi horizonti se šire. Uviđa uzroke i posledice svega što se događa, razume konačan cilj, i može da odabere pravu odluku u bilo kojim okolnostima.

To mu daje priliku da radi inteligentno, racionalno, što u našem svetu apsolutno ne postoji. U našem svetu, mi se svaki čas sapletemo o greške, idemo i pravimo sledeće grešeke i sledeće, i nikada ih ne ispravljamo. Mi nemamo sposobnost ni sebe da ispravimo.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.