уторак, 30. јун 2020.

ŽIVOT U JEDINSTVU




ŽIVOT U JEDINSTVU

Načinimo još jedan korak 
uvijek  ka Višem
Prijatelji su uz tebe
oni te drže
Evo dolazi još jedan talas
nemoj popustiti pred njim
samo sagni glavu
mi te držimo Gore
Uzdignimo se ka novom stepenu
ti i ja
upravo ovdje i sada
mi te držimo Gore
Mi ćemo činiti i 
mi ćemo slušati
i sve što znamo je da 
Nema ništa osim Njega
i to držimo

BO-RE, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

BO-RE, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

Iznad prepreka
iznad talasa
mi budimo zoru
i tebe držimo Gore
Naoružani ovom Kavana
ovo se ostvaruje
mi se probijamo 
i tebe držimo Gore
Marširamo rame uz rame
s rukom u ruci
iz ove pustinje
u Novu Zemlju

Bo-Re, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

Bo-Re, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

Bo-Re, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

Bo-Re, dođi i vidi
kako nas ova ljubav oslobađa
mi, mi smo jedan Kli
i živimo u velikom Jedinstvu

I živimo u velikom Jedinstvu

Jedinstvo!



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.