четвртак, 4. фебруар 2021.

OTKRIJTE ŠTA JE TO SREĆA

 Link - Find Out What Happiness Is!

Otkrijte šta je to sreća!

Razbijenost se otkriva unutar naših prirodnih egoističnih želja u kojima smo u stanju da vidimo, osećamo i imamo iskustvo. Tako, na raspolaganju nam je bogat rečnik da izrazimo svoju nespremnost, patnju, nesporazume, zbrku osećanja – sve negativne osećaje.

Napisano je mnogo romana i snimljeno je mnogo filmova o teškim, bolnim, dramatičnim situacijama u kojima ljudi pate. Imamo mnogo reči, osećaja i izraza kojima opisujemo patnju. A ništa ne govorimo o dobrim stanjima – mi se jednostavno osećamo dobro, i to je sve!

Zašto u sreći nemamo takvu suptilnost kao što je imamo u nesreći? Naposletku, zar one ne postoje jedna naspram druge? A sve to je zbog toga što ne razumemo i nismo u stanju da duboko osećamo sreću, mi ne gradimo dobro povrh zla.

A da jesmo u stanju da tako radimo, našli bismo mnogo više reči da izrazimo ljubav nego što ih trenutno imamo. Možemo beskrajno da razgovaramo o patnji, da napišemo romane i snimimo filmove. A dobar kraj je veoma kratak: oni se grle, ljube, smeju se jedno drugom i film se tako završava.

Problem je u tome što mi ne znamo šta znači biti istinski srećan. U našem svetu, mi ne gradimo dobro nasuprot zla na način da se sve zlo pokriva ljubavlju. Ukoliko zaista hoćemo da otkrijemo ljubav i sve aspekte povezanosti, sve nijanse i osete u povezanosti, onda ne bi trebalo da uklanjamo protivrečnosti koje su ranije postojale, već jedino da ih pokrijemo ljubavlju.

Tada će naša povezanost apsorbovati sve nijanse, svu suptilnost koju smo imali za patnju, za razbijenost. Tako, Stvoritelj je stvorio jednostavnu posudu, ispunio je jednostavnom Svetlošću, a zatim ju je razbio da bismo mogli da otkrijemo to koliko je suptilnosti u tom razbijanju, mnoge protivrečnosti između nas i različite manifestacije mržnje, odbijanja i privlačenja. 

U našem svetu mi kopamo samo po našim  neprijatnim iskustvima i neprestano sortiramo naše međusobne odnose. Sve je to u cilju toga da ih prekrijemo ljubavlju. Mi sada nemamo živopisne izraze i reči za ljubav, ali možemo da ih osetimo u istim bogatim bojama kakve su u patnji, i tako ćemo otkriti Stvoritelja.

U suprotnom, mi nemamo osećaje koji su dostojni Njega, mi nemamo reči kojima bismo mogli da se izrazimo. Postoji samo bela nepokretna Svetlost i ništa drugo. Ne mogu da je osetim, nemam čime da  prionem uz nju. Ona u istoj meri ispunjava čitav Univerzumi, a ja ni na koji način to ne osećam.

Otuda, mi moramo da pokušamo da spojimo tugu i radost, zlo i dobro. I, tada sav bogati rečnik koji imamo da bismo izrazili neprijatna osećanja i akcije, sav ponor patnje i nezadovoljstva, možemo da projektujemo i prenesemo na pozitivne utiske i osećaje sreće, zarad toga da, u skladu s njima, otkrijemo Stvoritelja.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.