уторак, 9. фебруар 2021.

VEŠTAČKO DISANJE

 

Link - Artificial Respiration

Veštačko disanje

Stvoritelj od nas očekuje da se svaki put sve pravilnije ujedinimo nad sve većom tamom, koja raste iz dana u dan. Ne bojimo se ove tame, i mi već možemo da podržavamo jedni druge, kao što je rečeno: „Pomogoše svakome od prijatelja“.

Sam, bez svojih prijatelja, ja ne bih mogao da se uzdignem. Ponekad na nastavu dođemo potpuno prazni, i bez tračka svetlosti u srcu i glavi. Ali, kada uđemo u kontakt sa drugima mi primamo buđenje od njih.

I, ovo je tačno. Ne plašite se i ne stidite se toga. To je ono što se naziva centar stvaranja, kada ja, prazan, razočaran i nesposoban da bilo šta učinim, primim snagu povezanosti sa prijateljima i počinjem da se budim kao da primam veštačko disanje.

Moramo da osećamo sve veću zavisnost od desetke, koja nam daje život. Bez desetke nema života, osim jedino životinjskog postojanja, koje je osuđeno na smrt.

Sve vreme koje nam je dato za život u životinjskom telu, dato nam je jedino da bismo uspostavili kanal od svakog od nas do središta njegove desetke i između svih desetki do njihovog zajedničkog centra, dok sve zajedno ne bude povezano sa generacijama kabalista iz prošlosti. Postepeno, svi ćemo biti uvezani u jedan snop, u jednu tačku u centru - Adam HaRišon. To je kao da ponovo urolavamo tepih koji je  prostrt za nas i tako postižemo veličinu Stvoritelja.

Iz ovoga možemo da razumemo našu zavisnost jednih od drugih, jer je naše spasenje samo u desetki. Svako ko ispadne iz ovakve povezanosti bačen je u život životinje i ko zna ima li šanse da se ponovo vrati.

Zbog toga je potrebno da što više ojačamo povezanost unutar desetki. Iako padamo svaki dan u sve veći i veći egoizam, jučerašnja povezanost će nam danas pomoći. Kada padnem u stanje zveri, ostaje mi zapis (Rešimo) od jučerašnje povezanosti sa prijateljima, što me ponovo oživljava i gradi temelj za novo duhovno stanje.

Prema tome, padovi nisu ništa manje važni od uspona, jer Svetlost se otkriva upravo iz tame. Što je veća tama, Svetlost je veća, a kroz ujedinjenje Svetlosti i tame otkriva nam se veličina i važnost Stvoritelja što je satkano od oba, kao što je rečeno: „Ja sam Gospod i ne postoji ništa drugo. Onaj koji formira Svetlost i stvara tamu". 


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.