понедељак, 9. новембар 2020.

USPEH = RAD + MOLITVA

 

Link - Success = Work + Prayer

Uspeh = rad + molitva 

Moramo da pokušamo da izgradimo  što više ispravnih odnosa, ispravnih kvaliteta – Hasadim – između nas u grupi, i da u tome ne oklevamo. Klipa unutar osobe obično govori: „Sačekaj i dobićeš sve. Stvoritelj će se sažaliti nad tobom i pomoćiće ti”.

Ali, bez našeg zahteva, bez buđenja od dole, odnosno bez toga da započnemo rad, mi nećemo dobiti pomoć od Gore. Ovo moramo da znamo. 

Ljudi su godinama stajali na jednoj tački, čekajući da im Stvoritelj dâ duhovno. Ali, vi niste ni počeli rad! Vi morate da započnete, i kada budete molili govoreći o tome da će se sve srušiti i da će nepodnošljiv teret pasti na vaša leđa, Stvoritelj će doći da vam pomogne. Na taj trenutak treba da se utiče i da se on realizuje. To je tajna duhovnog rada: mi započinjemo, a Stvoritelj završava; to je tako u svakoj akciji.

Ja moram da se ponašam tako kao da sve zavisi od mene. I, ako na ovom putu iznenada otkrijem to da ja ne mogu sam da se izborim, tada ću dodati molitvu na svoje akcije. Tako, moj rad i molitva stvaraju uslove da se to realizuje. Zapamtite: počnite ovo da  primenjujete i videćete kako vam otvara put. Korak po korak, vi ćete sigurno ići napred. 

Osoba čeka mnogo godina i neće  sama da započne rad, čeka da se dogodi čudo od Gore. Naš ego nas ubeđuje: „Samo ti čekaj, Stvoritelj će se sažaliti na tebe, On će doći, sve će učiniti i otkriće Njega tebi”. Ali to se neće dogoditi! Sve dok ne počnemo da radimo i dok ne vidimo to da mi nismo u stanju da se sami izborimo, i zatim, zatražimo pomoć, do tada, Stvoritelj neće doći i neće to učiniti.

Rečeno je: „Gospod će dovršiti za mene”. Ali, precizno to je: „Dovršiće”. Moja odgovornost jeste u tome da započnem. Otuda, svako ko se žali da već dugi niz godina uči, a još ne vidi da ima uspeha u tome, jednostavno nije radio ispravno. Morao je da započne rad, da otkrije da ništa ne proizlazi iz toga, zatim da uzdigne molitvu i zahteva da Stvoritelj učestvuje u tome. Tada, vi ćete videti da će Stvoritelj pomoći. 

Stvoritelj hoće da učestvuje u vašem radu, ali samo zajedno sa vama, na isti način kao što i mi radimo sa decom. Kada dete nešto započne samo, a zatim mu odrasla osoba pomogne, dete razume kako treba da radi i uči. Ovaj rad se naziva rad Stvoritelja, a ne rad čoveka. Jer naposletku, to čini Stvoritelj! Ali, jedino onda kada je čoveku zaista potrebna pomoć.



Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.