понедељак, 2. новембар 2020.

SUPROTAN SVET

 

Link - The Opposite World

Suprotan svet

Iznad našeg sveta postoji duhovna stvarnost koju mi ne osećamo i ne poznajemo, ali želimo da je dostignemo. Razlika je u tome što se u našem svetu sve događa između egoističnih želja, od kojih svaka vuče prema sebi. Ali u višem, duhovnom svetu, upravo je suprotno i svako pokušava da učini nešto u korist drugih. To je suprotna stvarnost, suprotni svet.

Pokušajte da osetite kakva je svetlost vere dok smo pod njenim uticajem, ona nas obavija sa svih strana i prenosi iz stanja u stanje. U svetlosti vere počinjemo da vidimo druge dimenzije: ne samo gore-dole, desno-levo, ispred-iza, odnosno trodimenzionalne koordinate, već beskonačan broj dimenzija, integralni svet koji nas okružuje i koji je bez kraja.

Ovo je svet koji postoji iznad vremena i prostora. Čak i konvencionalna nauka otkriva da mi ne postojimo samo u našoj galaksiji, već u mnogo složenijem sistemu. Mi moramo da razvijemo svoja čula da bismo mogli da iskusimo ovu istinsku stvarnost.

Zapravo, mi smo večna stvorenja! Sada to jednostavno ne osećamo zarobljeni u malom, tesnom kavezu nazvanom „ovaj svet“.

U čitavom univerzumu nema goreg mesta  od ovog sveta u kojem mi živimo. Tako, nemojmo se buniti protiv toga, već probudimo se, pogledajmo malo prema Gore!

Potrebno je da pobegnemo iz uprave sopstvenog egoizma koji pokušava da ugrabi sve više i više za sebe. Jer, radeći tako, mi od sebe krademo istinski život.

O ovome je rečeno: „Mrtvi su slobodni“. Ako egoistična želja umre i ja prestanem da zahtevam za sebe, onda postajem slobodan. Iznenada mi se otvore oči, otvore se sve senzacije kojih ranije nije bilo jer su bile blokirane, i osećam Viši svet. Da biste to uradili, potrebno je jedino to da se uzdignete iznad svog egoizma kroz povezanost sa drugima i da iz takve povezanosti  molite Stvoritelja da vam da snagu davanja da biste mogli da se ujedinite jedni s drugima i prionete uz Njega.

Nema potrebe da pokušavate da prevaziđete svoju želju. Mi nikada ne možemo da idemo protiv nje. Jedino što treba jeste da molimo Stvoritelja i sve će se dogoditi. Želimo da Stvoritelj otkrije svojstvo davanja unutar nas - to znači da će On Sebe otkriti nama. Tada će čovek postati poput Stvoritelja.

Ne treba se plašiti da smo udaljeni i odvojeni od Stvoritelja, jer smo čak i sada prionuti uz Njega, ali jednostavno to ne osećamo. Embrion u materici majke ne razume to da je on unutar majke. Na potpuno isti način, osoba je unutar Stvoritelja, ali to ne razume. Proučavanje kabale i rad u desetki dovodi nas do svesti o tome gde mi to postojimo.

Čak i sada, svi mi jesmo unutar Stvoritelja i pre svega moramo da se smirimo. Jer šta god da se desi, mi smo unutar Njega. I, iz ovog stanja, hajde da nastavimo da razvijamo osećaj da smo blizu Stvoritelja,da razvijamo želju da prionemo uz Njega svom svojom dušom, srcem i  svim svojim mislima. U samoj stvarnosti se ne menja ništa, izuzev svesti osobe koja postepeno uči gde se nalazi.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.