понедељак, 4. јануар 2021.

PRELISTAVANJE STRANICA MOJE DUŠE

 

Link - Turning Over The Pages Of My Soul

Prelistavanje stranica moje duše

Mi moramo da vidimo da svi odnosi koji postoje između nas dolaze od Stvoritelja, od generalne sile. Međutim, ja na nekim odnosima mogu da radim, a  na nekim drugim ne mogu. U skladu s tim, ja moram ili da se više približim ljudima, ili da se udaljim iz takvih odnosa na kojima ne mogu da radim.

Koliko god je to moguće, pre ili kasnije, pokušavam da se sa svima povežem s ljubavlju. Ovako sortiram čitav svet: nešto je bliže, a nešto drugo je dalje. Najpre gradim odnose sa prijateljima u desetki. Zatim, mi možemo to da taj krug proširimo na svetsku kabalističku grupu – i na muškarce i na žene. I zatim, ovakav pristup širim na čitav svet, na čitavo čovečanstvo, i na čitavu prirodu, u generalnom.

Najvažnije je to da se u svakom trenutku postavim u središte stvarnosti i da težim da se prema njoj odnosim kao da je Stvoritelj, to jest da se razvijam u čoveka, Adam. Zbog toga uvek proveravam da li jesam sličan Stvoritelju ili nisam, što je kao da prelistavam stranice unutar sebe, polako razumem to od čega ja se sastojim, kako da uredim svoj pristup svemu, kako da usmerim sebe, i da li da se približim ili da se udaljim.

Kroz ovakav unutrašnji rad, svoje instrumente za percepciju, svoju dušu, svoju unutrašnju violinu, podešavam tako da se iz mene, a kroz odnose sa svima, čuju jedino zvuci dobre melodije. Tako, ja postajem čovek, Adam, sličan Stvoritelju.

Ovo je dug put, ali mi možemo da se pomeramo ka napred korak po korak, jer smo već spremni za ovaj rad. On je potreban čitavom svetu, koji je pandemijom virusa korona doveden do očaja. Postepeno, ljudi će početi da razumeju to da nemamo izbora, da moramo da se međusobno povežemo na dobar način, i to jeste ispravka sveta.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.