понедељак, 7. септембар 2020.

FARAON




FARAON

Ko je ovај, tako gadаn
što me čudovištem pravi
baš ličim na Pinokija,
dugačak mi stalno nos!

Bio sam savim lagan i beo,
uz prijatelje stati hteo
al’ on mi reče: ponosan budi 
Tras! I, opet sam u rupi

To je on, to je on,
Car Egipta, Faraon!
Deset kazni je nad njim,
Faraonom mojim

Želim uteći od tog gada
da mi opet ne podvali
Da odvojim njega moram,
najbolje je s deset kazni

Bio sam savim lagan i beo 
uz prijatelje stati hteo
al’l on reče: ponosan budi 
Tras! I, opet sam u rupi

To je on, to je on,
car Egipta, Faraon!
Bežim s mojim Mojsijem
da olakšam duši svojoj 

To je on, to je on,
car Egipta, Faraon!
Bežim s mojim Mojsijem
da olakšam duši svojoj 

ФАРАОН

Это кто такой противный
выставляет меня монстром
и, подобно Буратино
оставляет вечно с носом

Я был белый и пушистый
и стремился быть с друзьями
Он велел мне возгордиться
Трах! И вот я снова в яме

Это он, это он,
царь Египта, Фараон
Десять казней на него
Фараона моего

Я хочу сбежать от гада
чтоб он мне не строил козни
Отделить его мне надо
верный способ - десять казней

Я был белый и пушистый
и стремился быть с друзьями.
Oн велел мне возгордитьея
Трах! И нет я снова а яме

Это он, это он
царь Египта, Фараон
Я збегу с мойм Моше
станет легче на душе

Это он, это он
царь Египта, Фараон
Я збегу с мойм Моше
станет легче на душе

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.