понедељак, 7. децембар 2020.

RAD U SRCU

 

Link - Work In The Heart

Rad u srcu

Molitva se naziva rad u srcu, jer um se tome opire, i ja moram da se suprotstavim tome. To jeste, molim Stvoritelja za nešto čemu se opire čitava moja priroda; zato svaka molitva zahteva poseban rad u srcu, jer hoću da idem protiv svog uma i razuma, koji mi dokazuju suprotno.

Međutim, to da je vredno raditi za Stvoritelja neću da razumem svojim razumom. Hoću da radim jedino sa verom iznad razuma.

Zanimljivo je kako to funkcioniše, jer osećam da se unutar mene sve opire: ne želim povezanost, učenje, altruistične akcije, diseminaciju i povezivanje sa prijateljima. Neću da koristim nijedan način koji može da me približi Stvoritelju.

Ovaj unutrašnji otpor postaje svakog dana sve izrazitiji, ali svaki put moram da postupim upravo suprotno. Vidim unutar sebe to opiranje i tačno znam gde je ono u mom egoizmu, ali spolja moram da radim upravo suprotno.

Ne postoji ništa što me privlači tome i obavezuje me na to, niko me ne prisiljava, već ja sam pokušavam da nađem snagu da učinim nešto zarad davanja, iznad svog razuma. Ovako nastaje prelazak od razuma do iznad razuma, iznad želje. Ovo je prelazak iz telesnog u duhovni svet. Čitav duhovni svet je izgrađen iznad razuma, iznad moje uobičajene želje.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.