недеља, 5. април 2020.

PROBLEMI SVETSKE EPIDEMIJE I SOCIJALNI PROBLEMI U VEZI SA KORONA VIRUSOM



INTERVJU DR MIHAELA LAJTMANA U VEZI SA KORONA VIRUSOM
Problemi svjetske epidemije i socijalni problemi, 
kao i odnos Dr Mihaela Lajtmana prema korona virusu
Intervju vodi: Mihail Sanilevič
Pitanja su kratka i lična.


Pitanje: Da li Vi imate rođake koji žive u drugim državama, ako imate, sigurno brinete o njima? Da li sa njima razgovarate o korona virusu. Da li im dajete ikakve savjete?

Dr Mihael LajtmanImam rodbinu, moj sin sa ženom i troje djece živi u Kanadi 35.g., ima, već odraslu, djecu i ja jako brinem za njih.

Pitanje: Da li im dajete neke savjete kao kabalist?

Dr Mihael Lajtman: Kao kabalist ne dajem nikakve savjete, zato što su svi savjeti kabalista samo kao predlog koji treba ispuniti ili ne. Ja nikome ne govorim, oni svi slušaju moje lekcije, učestvuju u svim našim obavezama, distribuiraju knjige i razumeju o čemu se ovde govori, tako da ja nemam šta da im kažem na tu temu.

Pitanje: Da li u Vašem okruženju postoji neko ko se razbolio od korona virusa? Da li Vi znate o čemu oni razmišljaju i kako se oni osjećaju, a ako ne znate –  da li možete predpostaviti i što bi posavjetovali čovjeku koji se razbolio?

Dr Mihael Lajtman: Koliko ja znam, taj virus donosi visoku temperaturu, treba možda upotrebiti saunu, toplo tuširanje, ....

Pitanje: A kao kabalista?

Dr Mihael Lajtman: To je već druga stvar o kojoj stalno govorimo, to djeluje tako što svi ljudi treba međusobno da se povežu, zato što je to virus koji nas razdvaja i pokazuje nam gdje smo mi bolesni u povezanosti između nas, uzrok bolesti je u ljudskoj nepovezanosti. To je ono što nas razdvaja. 

Pitanje: Kako sačuvati sebe od virusa, npr. karantin, uzimanje vitamina, redovna higijena, često pranje ruku i td.?

Dr Mihael Lajtman: Ja perem ruke alkoholom, nemam direktni kontakt sa drugim ljudima, poštujem upustva ministarstva zdravlja, ispunjavam sve kao svaki drugi građanin. Kao kabalist, ja sam sa svojim narodom.

Pitanje: Vi ste izolovani, u karantinu ste. Ako bi jednog trenutka nestao internet  na 15 dana i Vi biste ostali kao svi ostali ljudi bez mogućnosti da opštite sa drugim ljudima, šta biste radili, čime biste se bavili, o čemu biste razmišljali.

Dr Mihael Lajtman: Da li bih ostao i bez knjiga?

Pitanje: Knjige bi Vam ostale.

Dr Mihael Lajtman: Za mene nije bitno da li je to 15 dana, 2 godine ili zauvijek. Kada ne bih mogao da predajem kabalu, metodu ispravke pojedinca i svijeta, kroz koju bi se dostiglo više stanje čovječanstva, to bi za mene bio problem. Što se mene lično tiče, knjige su mi dovoljne.

Pitanje: Ako ne bi bilo knjiga, čime biste se onda bavili?

Dr Mihael Lajtman: I to nije problem. Ja to sve imam u glavi kao i povezanost sa svima, osjećam duše drugih ljudi, povezan sam sa svojim učiteljem i sa drugim kabalistima iz prošlosti. Što se mene tiče, nema nikakvih problema. Meni nisu potrebna nikakva ograničenja virusom, ona mene ne ograničavaju. Žao mi je onih ljudi koji su navikli na internet veze, koji ne mogu da dobiju informacije na drugi način.

Pitanje: Što je imunitet čovjeka, sa tačke gledišta kabalističke nauke, koja je njena uloga i kako se može pobijediti virus? Kako Vi povećavate svoj lični imunitet?

Dr Mihael Lajtman: Imunitet može da se poveća jedino kroz dobre misli. Kada se ti baviš cijelim čovječanstvom, a ne sobom, tada se povećava imunitet protiv virusa.

Pitanje: Odakle je ta formula?

Dr Mihael Lajtman: Iz kabale, naravno.

Pitanje: Zašto korona virus, u prvom redu, uništava starije ljude? Je li zato što oni nisu neophodni sistemu? Kakav je Vaš stav prema ovom sistemu koji stare ljude tretira kao balast?

Dr Mihael Lajtman: Ja još nisam rashodni materijal (smijeh). U stvarnosti, stariji ljudi nose u sebi ogroman broj informacija, po pravilu zastarelih, i zato korona virus, koji sada djeluje u našem svijetu, ima za cilj da uništi sve zastarelo, što je kao balast nad nama. Zato on ostavlja prostor za mlade generacije koje mogu lako da se koriguju i mogu lako da stvore novi put razvoja. I, zato nas korona virus, protiv naše volje, razdvaja jedne od drugih, kako stara generacija ne bi mogla da utiče na mladu generaciju - nemoguće je starim ljudima da se povežu. Šansa se daje mladoj generaciji.  

Pitanje:  Da li Vi u ovome vidite neku Višu zamisao?  

Dr Mihael Lajtman: U prirodi ne postoji ništa što nije svrsishodno, mi smo posledica prirode, sva razmišljanja, misli, osjećanja, rješenja... data su od prirode. Potrebno je razumjeti prirodu, osjetiti je, prepoznati sile koje nama upravljaju, jer ništa nije došlo iz vazduha – sve je zakon prirode. Dobro je da želimo da idemo ka cilju razumijevanja zakona prirode, a ako ne, onda će se to dogoditi putem prinude. Zato mora postojati povezanost među ljudima. Onda se nikakav virus neće pojavljivati, a to samo zavisi od naših međusobnih odnosa.

Pitanje: Šta je to starost sa fizičke i duhovne tačke gledišta i osjećate li se starim čovjekom?

Dr Mihael LajtmanČovjek je star kada je pun informacija i neće da se odrekne njih. Kao malo dijete koje neće da ispusti igračku iz svojih ruku i neće nikome da je dâ, tako stari čovjek neće da dâ svoje znanje i čvrsto se drži toga, zato što su to navike koje je već formirao i koje su njega formirale i on ne može drugačije. Takav čovjek je štetan za društvo, pa ih društvo uništava kroz viruse. 

Pitanje:  Da li vi sebe osjećate takvim čovjekom?

Dr Mihael Lajtman: Ja se nadam da nisam takav. Svo vrijeme se trudim da se prilagođavam i mijenjam, pokušavam da propagiram to i kod drugih i kroz mlade. Ja se ne osjećam starim. No, ako treba da promijenim „odijelo“ i to je u redu. To je novi krug života (reinkarnacija). Kabalisti se prema tome odnose vrlo jednostavno, kako je moj učitelj Rabaš rekao: kao što uveče svlačiš košulju i bacaš je u korpu za pranje, tako i na kraju života svlačiš tjelesnu oblogu i oblačiš novu u sledećem životu. Tako da se tu ništa strašno ne događa. 

Pitanje: Interesantno, da li je istina da u određivanju starosti nijesu u pitanju godine već da i mladi ljudi, koji se ne prilagođavaju i ne žele da se mijenjaju, smetaju prirodi i priroda ih može ukloniti?

Dr Mihael Lajtman: Ako je sistem spreman za obnovu, nema starosti. Već obrnuto, sve ide ka progresu, ka obnovi, ka napretku ka napredovanju.

Pitanje: Priroda se uvijek nalazi u procesu savršenstva i njoj se moramo prilagoditi?

Dr Mihael LajtmanNaravno. Ne bi bilo nikakvih virusa kada bi mi bili u skladu sa prirodom. Ukoliko bi bili usklađeni sa prirodom, mi bi se osjećali konforno.

Pitanje: Kažite, da li je Korona virus lično ili opšte proviđenje Stvoritelja ili istovremeno oba?

Dr Mihael Lajtman: Korona virus je pojava opšteg proviđenja jer smo došli u stanje razvoja koje se naziva poslednja generacija. Ja bih ga preciznije nazvao egoistična generacija koja treba da se podigne iz egoističnog stanja u nivo altruističkog stanja. 

Pitanje: Napisano je da se sve u svijetu događa zarad čovjeka. Svako od nas treba da kaže da li osjeća da je virus došao zbog njega. Kakve izmjene, imam u vidu unutrašnje izmjene, je izazvao u Vašem životu?

Dr Mihael Lajtman: Ja smatram da je virus blago koje čisti čovječanstvo, zato što je naš svijet bio kao pakao. Sada prolazimo kroz čistilište, a sledeća etapa je raj, kada će svi biti dobro povezani jedni s drugima i to će biti konačna forma čovječanstva.

Pitanje: A kakve je izmjene virus izazvao u Vašem ličnom životu?

Dr Mihael Lajtman: Morao sam da se prilagodim novom načinu komunikacije sa svojim učenicima, ali ja smatram da je to poboljšanje i ja vidim da je to bolje jer kontaktiramo na ujednačijenijem nivou. Ovdje, kod mene je bilo oko 300-400 učenika, a ostali su bili virtualno povezani. Virus je učinio da su svi učenici postali virtualno povezani i ja sad razgovaram s Vama iz mog kabineta i saglasan sam da na taj način vodim nastavu svih godina koje su mi preostale. A učenici, njih hiljade i milioni, neka me gledaju kroz sisteme interneta. 

Pitanje: Mnogo ljudi u svijetu ne zna za kabalu i oni vjeruju u silu Boga. Što mislite, za šta se oni mole, u čemu je razlika te molitve od vas kabalista. Uopšte, kako je najbolje moliti se za ljude oboljele od virusa?    
  
Dr Mihael LajtmanStvar je u tome što oni, na ljudskom nivou vjeruju u neku silu, veliku silu, veliki razum, silu predodređenja, planove, ciljeve itd. A ne vjeruju u to što može da bude sa njima kada napuste svoju tjelesnu oblogu. Oni vjeruju. A kabalista zna. On to zna, osjeća to, on jednostavno zna da je to za njega budući nivo postojanja u kojem se on već nalazi.

Pitanje: A što Vi znate što mi ne znamo?

Dr Mihael Lajtman: Ja osjećam postojanje van tijela, znaš, tijelo ne postoji, u njemu samo razvijamo svoj egoizam, i tada ti prestaneš da osjećaš težinu svog tijela, i gdje te ono vuče, i kako upravlja tobom i počinješ da osjećaš kako tvoja duša upravlja tobom i vodi te.

Pitanje: Kako se moliti za oboljele od virusa i uopšte od drugih bolesti?

Dr Mihael LajtmanJa se ne molim za njih. Ja se jednostavno trudim da svim ljudima objasnim kakvi moramo da budemo, međusobno povezani, da imamo dobar međusobni odnos, da zavisimo jedni od drugih, da osjetimo da smo povezani sa višom prirodom i da ne narušavamo zakone prirode, da imamo pravilnu komunikaciju sa tim zakonima kako bi došli do stanja ispravnih veza, da na taj način dođemo u stanje dobra, povezanosti, ljubavi, kako bi sve naše greške, sve naše početne pretenenzije jednih prema drugima bile pokrivene ljubavlju.

Pitanje: To je umjesto molitve?

Dr Mihael LajtmanU principu, to jeste molitva. Ja molim Stvoritelja da mi da snagu da pozitivnim pokrijem sve negativne odnose prema ljudima, prema svijetu. Ne da ih sklonim, nego da ih pokrijem ljubavlju.

Pitanje: Što bi Vi poželjeli sebi u ovom teškom vremenu?

Dr Mihael LajtmanPoželio bih sebi ono što i uvijek. Da imam što više snage, kako bih davao dobro svijetu u onom stepenu u kojem, za mene, to vidi Stvoritelj.



Autor
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.