субота, 4. април 2020.

BELEŠKE IZ JUTARNJIH LEKCIJA - PITANJA I ODGOVORI


2/20/2020 – Beleške sa jutarnje lekcije

Pitanja i odgovori

Mi smo u velikom problemu zato što smo poslednja generacija, i teško nam je da razumemo šta to znači i da se sa tim složimo. Ali polako, dok se sve više trudimo da se povežemo, svetlost nas obasjava i počinjemo da razumevamo i da prihvatamo princip da se Stvoritelj otkriva jedino u našoj povezanosti.

Najvažnije je – ovde i sada. Da ispravim sve što mogu. Povezanost je moguća jedino kroz akcije davanja. Ako ne koristim drugima, ja samo pričam. Veza među nama je kroz misao koju šaljemo jedni drugima.

Moram da osetim vašu želju i da vam dajem u skladu sa njom, a vi morate da osetite moju želju i da je primite (da je date sebi). To je stepen na kojem komuniciramo. Povezanost je jedino u onoj mjeri u kojoj vam se prepuštam, ispunjavam vas i vi ispunjavate mene. Moram da osetim ono što vam nedostaje i želim da to ispunim.

Ovaj koronavirus nam daje prostor da razmišljamo o životu. Virus nas čisti od svih naših telesnih briga i omogućava nam pristup duhovnom.

Rat Goga i Magoga jeste duhovni rat koji će svima otkriti da je viša sila snaga Stvoritelja koja će prevladati.

Ovaj koronavirus dolazi od Gore, jer mi u svom poslu nismo uspeli. Da smo bili uspešni, ne bismo dobili Coronavirus. Da smo bili uspešni, dobili bismo „slatkiš“.



Autor: 
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.