субота, 11. април 2020.

BELEŠKE IZ JUTARNJIH LEKCIJA - POZIV NA PRIBLIŽAVANJE


Rasti dalje - Poziv za Približavanje

Ne treba se čuditi činjenici da moramo da prolazimo i kroz loše i kroz dobro, i naprijed i nazad, jer su ovo faze napretka, dobro i zlo koje se otkrivaju jedno prema drugome, u protivnom mi ne možemo da vidimo razliku između dobrog i lošeg.

Dobro i loše se otkrivaju u nama, u našim kvalitetima i u situacijama kroz koje prolazimo. Zato su nam ovi znakovi dobri, mi to moramo da razumijemo i prihvatimo.

Dok slavimo Pesah, ne bi trebalo da zaboravimo da slavimo dan Izlaska iz Egipta, iz naše volje za primanjem, kako bismo dostigli kvalitet darivanja. Na ovaj način mi idemo iznad ega, izlazimo iz tame, iz mraka, i nastojimo da dođemo do svjetlosti.

Mi idemo kroz vrijeme kada se iznenada osjetimo iscrpljeno i nemamo snage, ali to nije naša krivica. Stvoritelj sada promišljeno uzima gorivo iz nas, tako da mi onda „kupimo“ više goriva, na ovaj način mi napredujemo. Ali sve to dolazi od Stvoritelja, od Nema Ništa osim Njega.

Preporučljivo je potražiti više stvarnog, duhovnog goriva. Kad bismo mogli da ga pronađemo u Desetki, sigurno bismo doživjeli napredak, osjećali bi da se uzdižemo s jednog stepena na naredni.

Odbacivanje postaje veoma poseban znak. Tada polako stičemo znanje Stvoritelja putem jedne stvari i njene suprotnosti. To kako mrak postaje svjetlost, gorko slatka, i zbrka se pretvara u novo razumijevanje.

Duhovni izgon znači pobjeći od moje volje i uključiti se u volju grupe. Oni koji su uključeni u Desetku pozivaju se da izađu iz Egipta i pređu preko razdvajajućeg Crvenog mora. Vrlo je važno da pređemo sa individualne volje na opštu volju.

Stvoritelj za nas priprema sve i mi moramo samo malo da se pokrenemo prema naprijed. Da se uključimo u Desetku. To se zove da tražimo Stvoritelja u okviru Desetke.



Autor
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.