субота, 11. април 2020.

BELEŠKE IZ JUTARNJIH LEKCIJA - U VEZI SA IZNAD RAZUMA



7.4.2020. - Beleške iz jutarnjih lekcija 
Rabash - U vezi sa iznad razuma 

Mi smo sa vama u jednom posebnom procesu, procesu koji je zbunio čovječanstvo, koje ne zna kako da ga primi. Ako istaknemo neki značaj, oni će ustati sa nama. Ako ih povučemo nadolje, oni će pasti u skladu sa našim situacijama.

Ne moramo da se bavimo politikom, mi jedino treba da se bavimo povezanošću. Moramo da povežemo sve ljude. Svi moraju biti povezani i sva stvarnost mora da se integriše.

Put do ispravke nije kratak, zato moramo biti pametni i strpljivi, i da se ne čudimo ako nam odjednom stvari izgledaju pogrešne. Neke stvari moraju da se dogode, postoji viša sila koja upravlja svime i sve što mi moramo da uradimo jeste da  pokušamo da pomognemo.

Naš rad je samo pomoć, ali vrlo važna pomoć, kojom se pomaže Stvoritelju koji počinje stvaranje i završava stvaranje. Mi smo jedna veoma velika sila. Naša moć je u našoj spremnosti da se ujedinimo kao jedan čovjek sa jednim srcem. Spremni smo da se povežemo jedni s drugima i da dođemo do otkrovenja više sile u našem svijetu.

Povezanost  srca znači da osjećamo da smo u jednom srcu, da se razumijemo jedni druge i da osjećamo jedni druge, da postoji samo jedna snaga.

Što god se dogodilo umrlo je. Svaki trenutak koji je prošao više ne postoji. Moramo da kažemo da je to ono što je Stvoritelj učinio i da je On to zamislio i izvršio, a ne ja. Ja to nisam uradio. Ne postoje ni prošlost, ni budućnost. Mi moramo da budemo zalijepljeni za sadašnji trenutak.

Mora da postoji nešto što Desetka može da uradi zajedno, da komuniciraju i razgovaraju o tome. Imate vremena za to. Na ovaj način svi postajete povezani, a to proizlazi iz veze među vama, uz pomoć povezanosti između vas, i to je ono što je važno.

Vjera iznad razuma… vi ne radite svojim egoističkim umom, već zamišljate kao da vam je um altruističan. To je zapravo naš posao. Kako ići protiv našeg razuma.


Autor.
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.