субота, 18. април 2020.

NEĆEMO PONOVO BITI ISTI



Nećemo ponovo biti isti 

U ovom teškom vremenu pandemije koronavirusa, žene mogu obavljati mnogo više poslova od muškaraca, jer imaju veću povezanost sa životom, jači osećaj života u odnosu na porodicu i decu. 

Posle ove epidemije ljudi neće biti isti. Proći će nekoliko meseci i svi će se naviknuti na ovo novo stanje. Mi ćemo početi doživljavati svet na novi način; osetićemo da je pod kontrolom sile od Gore. 

Svi sada imaju ista pitanja: Odakle je došao ovaj problem? Zašto? Šta će se desiti sledeće? Odjednom, izgubili smo snagu da pratimo različita zadovoljstva ovog sveta, postalo nam je glavno da preživimo, i da mi i naša deca živimo mirno u ovom svetu. 

Ovo je veoma važna faza u obrazovanju čovečanstva. Virus će nas edukovati tako da mi više nećemo biti isti ljudi. Zamislite da ćemo za četiri, pet ili šest meseci videti kako epidemija opada i koronavirus prestaje da kruži između nas, tada, mi ćemo već biti drugačiji. 

U međuvremenu, mi samo treba da se međusobno podržavamo i neprestano objašnjavamo da je taj udarac došao od prirode, jer mi kršimo njene zakone i kršimo njen integritet i globalnost. 

Uništavamo prirodu i, kao rezultat toga, sve ove viruse nehotice izvlačimo iz nje i primoravamo ih da se manifestuju. Ako nastavimo da tretiramo prirodu na ovaj način, pojaviće se mnogo više novih virusa, mnogo strašnije od koronavirusa. Prema tome, nema izbora, moramo promeniti odnose između nas i naš odnos prema prirodi, i tada sve će se postaviti na svoje mesto. 

Prvo moramo da shvatimo da je koronavirus posledica neravnoteže u prirodi koju ljudi stvaraju. Ova neravnoteža proizilazi iz nedostatka prijateljskih veza među ljudima. 

Mi moramo da postojimo u integralnom sistemu, ali umesto toga, mi činimo suprotno i odmičemo se sve dalje i dalje. Egoizam neprestano raste i sve više nas postavlja jedne protiv drugih. Ako ne zaustavimo proces globalnog odvajanja, izazivaćemo još štetnih virusa. 

Svi se slažu da postoji potreba za povezivanjem ljudi, ali oni ne veruju da je to moguće postići i to vide kao lep san. Međutim, činjenica je da se od nas ne traži da uspostavimo vezu, mi samo moramo da želimo da dođemo do nje. 

Žudeći za vezom, mi već investiramo svoj trud u prirodu, i kao rezultat priroda se ispravlja i poboljšava. Tada će sve vrste štetočina, uključujući i viruse, prestati da gamižu iz nje.


Autor:
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.