среда, 1. јул 2020.

MI SMO JEDNA ŽELJA





Mi smo jedna želja

Mi smo jedna želja
Mi smo...
tako lijepe
poput zalaska sunca nad okeanom
sa snagom sna,
koji slama oluju na otvorenom moru
Tako čudesne
beskrajno odane
mi smo na putu
ka vječnosti

Mi smo jedna želja
u jednom srcu
vatra koja gori
plamtećim iskrama
diže nas više, i više ...
mi smo jedna želja
mi smo...

Tako čudesne
ispunjene strašću
dajemo nadu
poput mjeseca u dubokoj tami noći
Tako nevjerovatne,
njegujući duboka osjećanja,
mi guramo naprijed
čudo života.

Mi smo jedna želja
u jednom srcu
vatra koja gori
plamtećim iskrama
diže nas više, i više…
mi smo jedna želja
mi smo, mi smo...

Ujedinjene u jedno srce
plamtećim iskrama
diže nas više, i više …
mi smo jedna želja
mi smo...

Mi smo jedna želja
u jednom srcu
vatra koja gori
plamtećim iskrama
diže nas više, i više...
mi smo jedna želja
mi smo...

Mi smo jedna želja

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.