среда, 8. јул 2020.

PEVAJ DUŠO MOJA




ПЕВАЈ ДУШО МОЈА

Ој, због чега моје срце пати
где се оно слама
ој, покажите ми пријатељи

Дан без ноћи никад не постоји
и, до зоре ћемо заједно
јер ми смо једна душа

Ах, јутро светло је, светло је,
јасно је, јасно је 
пут овај дугачак је     
пријатељи, дивни сте
ој, весели се душо моја

Ој, због чега моје срце пати
где се оно слама
ој, покажите ми пријатељи

Дан без ноћи никад не постоји
и, до зоре ђемо заједно
јер ми смо једна душа

Ах, јутро светло је, светло је,
јасно је, јасно је 
пут овај дугачак је     
пријатељи, дивни сте
ој, весели се душо моја

Ој, због чега моје срце пати
где се оно слама
ој, покажите ми пријатељи

Дан без ноћи никад не постоји
и, до зоре ћемо заједно
јер ми смо једна душа

Ах, јутро светло је, светло је,
јасно је, јасно је 
пут овај дугачак је     
пријатељи, дивни сте
ој, весели се душо моја

Ој, весели се душо моја    
Ој, весели се душо моја    
Ој, весели се душо моја   

***

ПОЙ МОЯ ДУША

Ой от чего моё сердцестрадает
Куда-то рвется оно
Ой покажите мне друзья

Дня без ночи никак не бывает
И до рассвета нам вместе
Ведь мы одна душа

Ах, утро светлое, светлое,  ясное, ясное
Эта дорога длинная  
Вы друзья прекрассные
Ой, веселись моя душа

Ой от чего моё сердцестрадает
Куда-то рвется оно
Ой, покажите мне друзья

Дня без ночи никак не бывает
И до рассвета нам вместе
Ведь мы одна душа

Ах утро светлое, светлое,  ясное, ясное
Эта дорога длинная 
Вы друзья прекрассные
Ой, веселись моя душа

Ой, от чего моё сердцестрадает
Куда-то рвется оно
Ой покажите мне друзья

Дня без ночи никак не бывает
И до рассвета нам вместе
Ведь мы одна душа

Ах, утро светлое, светлое,  ясное, ясное
Эта дорога длинная 
Вы друзья прекрассные
Ой, веселись моя душа

Ой, веселись моя душа
Ой, веселись моя душа
Ой, веселись моя душа




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.