петак, 15. мај 2020.

NADVLADAVANJE SEBE



Nadvladavanje sebe

Ponekad, kad ustanem ujutru, u meni se stvori neki neprijatan osećaj. Tada mi smeta sve oko mene. Može bilo šta da me uznemiri – čak i muva na zidu. Sve mi se čini besmislenim i to me tera da poželim da promenim sve što je oko mene.

Idem u tržni centar i opet se uznemirim! Pitam se zašto nam treba 30 vrsta jogurta, šampona, pića i još mnogo toga. Tada želim da prodrmam ljude, da ih probudim i objasnim im da svi mi, svojom preteranom potrošnjom, uništavamo prirodu.

Ili, kada mi komšija ribolovac kaže da opet nije ulovio nijednu ribu, unutar sebe sam srećan što nije uspeo, ali isto tako nemam hrabrosti da mu kažem da je sve već prazno zbog naše pohlepe, i da se riblji svet oporavlja strahovito slabo.

Tada se pitam kako mogu da se rešim tog glupog osećaja – ovog gunđala u sebi? Šta stvarno mogu da učinim da bih nešto promenio? O da ... moram da počnem od sebe.

Neosnovana mržnja će nas izjedati sve dok ne naučimo da se okrenemo ka onome što je dobro. Podele i neravnoteže postaju vidljive onda kada ljudi iz dubine srca pokušavaju da se povežu. Oni pokazuju odbijanje, ali grade mostove ljubavi izvan svih razlika.

Nije moguće povezati se bez odvajanja, a ljubav može postojati samo ako znate ono što je njoj suprotno. Upravo kao što se svetlost može videti samo u kombinaciji s tamom. Što je veća mržnja, veća je ljubav koja se pojavi na kraju. Samo ljubavlju i saosećanjem možemo da postignemoi rast, ravnotežu, sreću, celovitost, večnost i stepen Više Sile.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.