субота, 2. мај 2020.

STVORITELJ NAS JE ZAUSTAVIO PRED PONOROM



Stvoritelj nas je zaustavio pred ponorom

Kako biste želeli da vidite sledeću fazu ljudskog razvoja? Stvoritelj nam je pružio veliku pomoć, zaustavio je ceo svet pred ponorom, koji smo mi našim egoizmom doveli skoro do potpunog uništenja. 

U poslednjem trenutku, Stvoritelj nas je zaustavio uz pomoć koronavirusa, primorao nas da se smirimo, opustimo, da sedimo kod kuće i da razmišljamo o svom životu kako se više ne bismo vratili u stari svet izgrađen na egoizmu. 

Šta bi se moralo promeniti u našem svetu tako da on postane bolji, prijatniji, korektniji i pravedniji? Šta da zajedno pitamo Stvoritelja? U stvari, danas prvi put vidimo kako se Stvoritelj istovremeno bavi čitavim čovečanstvom, širom celog sveta. 

Želimo da popravimo vezu između nas i to će već uspostaviti ceo naš život. Mogu li se pobrinuti za sve i pomisliti da moj komšija i ceo svet imaju sve što imam i ja? Da li sam spreman da podelim sa drugima, da brinem o njima baš kao što brinem i za svoju decu? Uostalom, neću uzeti poslednju stvar iz kuće i lišiti svoje dete, ja ću njega obezbediti prvog. 

Zakon ljubavi zahteva takav odnos prema svima. Da li razumemo da sutra moramo postati drugi ljudi, i u mislima i u delovanju? Tako će naše društvo krenuti napred.

Ne govorimo o prisilnoj distribuciji, socijalizaciji banaka i preduzeća. Mi samo želimo da tražimo od Stvoritelja da promeni ljudsko društvo tako da dovede do promene odnosa u porodici, između zemalja, od unutrašnje korekcije svake osobe koja se širi prema vani. Možda će nam koronavirus pomoći u tome.


Autor
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.