субота, 9. мај 2020.

PREBACIVANJE U PRVI DUHOVNI ZUPČANIK



Prebacivanje u prvi duhovni zupčanik 

Nalazimo se u integrisanom sistemu, poput zajedno povezanih zupčanika. Ovo je forma desetke u kojoj bi svako pojedinačno, kao osetno iskustvo, mogao otkriti da se okrećemo zajedno kao zupčanici i da zavisimo jedni od drugih. Svako u svojoj rotaciji određuje kretanje i svih ostalih. Ako se malo i malo okrenem, odgovoran sam za okretanje svih ostalih točkova unutar desetke. Svi prijatelji se vrte zbog mene i zato sam odgovoran za svoj red.  

Dužan sam da uzmem u obzir svo generalno kretanje koje ja izazivam i procijenim da li će to biti na dobrobit čitave desetke, i tek u tom slučaju počnem da se okrećem u optimalnom pravcu i u najboljoj mjeri. I ne pravite nijedan pokret pre toga. 

Zamislite da imate deset povezanih zupčanika unutar jednog mehanizma, gde svaki kada se okreće, zavrti sve ostale. Stoga, pre pokretanja, moram uzeti u obzir kako će se to odraziti na ostale i hoće li to biti dobro za sve. Nije mi dopušteno da napravim ni najmanji pokret bez da sve uzimam u obzir. 

Ali nemoguće je tako živeti! I zato nam se pruža posebna prilika koja se naziva „ovaj svet“, što znači takvu mašinu koja omogućava da se svi vrte kako žele. 

A onda se ručica menjača pomera odozgo, prebacujući nas u sledeću, višu brzinu gde se nalazimo stvarno povezani jedni sa drugima i primorani da vodimo računa o opštem kretanju. Tako se dižemo na prvi duhovni nivo. A ako uspostavimo naše odnose na ovom nivou i možemo da se okrećemo, a da nikoga ne izbacimo iz veze sa drugima, tada možemo da napredujemo i prebacimo se na treću brzinu, a zatim na četvrtu, petu i tako dalje, i prođemo kroz 125 koraka . 

Na svakom nivou postajemo sve bliže povezani i svako uzima u obzir sve veći broj stepena prenosa u sistemu. On ih vidi, oseća ih i generalno, on može da uračuna ceo sistem. A opšti proračun za ceo sistem je Stvoritelj; tako na ovaj način mi Njega gradimo, kao što je rečeno: „Ti si stvorio Mene“. 

Danas imamo problem: Kao da se vozimo u automobilu sa materijalnim stepenom prenosa, u kome nam nije dozvoljeno da uzmemo u obzir druge, ali od nas se zahteva da se moramo prebaciti na prvi duhovni zupčanik. I tako se pojavljuje koronavirus, donosi nam probleme, sprečava nas da nastavimo na stari način i obavezuje nas na uspon. A da bismo se podigli na duhovni nivo, moramo početi da osećamo jedan drugog, da se bolje prilagođavamo jedni drugima. A kako to učiniti ako takvog osećaja nema? 

Potrudite se, tražite zajedno, molite se, a zatim odozgo dobijamo osećaj obostrane snage. Stvoritelj će uskladiti našu vezu, ujediniti nas i dozvoliti nam da osetimo zavisnost jedni od drugih, što će nam dati um i razumevanje kako sve to da uredimo u opštem obliku. I tako ćemo krenuti napred.  

Mi sada moramo da napravimo takvu tranziciju. Ionako će se desiti, hteli mi to ili ne. Ali ovo prebacivanje, može se dogoditi kao rezultat naših napora i svesnog učešća, i tada će biti lepo, prijatno, glatko i nežno. Inače će se desiti kroz drugi svetski rat: treći, četvrti, peti, šesti... Ko zna koliko još ratova i ličnih nevolja je pred nama? Za nas je bolje da taj menjač sami menjamo. 


Autor
  Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.