уторак, 19. мај 2020.

GRUPA JE SPAS



Grupa je spas

Ako u svojim prijateljima vidim samo vrline, a ne mane, to je znak da sam postigao ispravku. 

Prvo, moram da verujem, iznad razuma, da bih prijatelje razmatrao kao potpuno ispravljene, uprkos činjenici da ih ne vidim na taj način.

Tada ću razumeti da ta nemogućnost da ih vidim kao savršene jeste upravo ono što moram da ispravim. Prijatelji su kao ogledalo u kojem vidim sve svoje osobine. 

Iz toga sledi da je grupa spas. Kada je lečenje u pitanju, najvažnija stvar je tačna dijagnoza. Nije bez razloga to što se sada toliko pažnje posvećuje testiranju na korona virus da se utvrdi da li ga osoba ima ili ne. 

I, ukoliko mi grupa pomaže da otkrijem svoje bolesti, onda to grupu čini najvažnijom. Tada možemo da radimo sa tom grupom, ispravljajući svoje nedostatke. Jasno se vidi da približavanjem u ljubavi prema prijateljima i povezanosti, ispravljam sebe i lečim svoj egoizam. 

Tako možete stalno da radite, svaki put kada sebe proveravate u odnosu na grupu: koliko kritikujem svoje prijatelje, koliko sam nezadovoljan sa njima i koliko su oni nesavršeni u mojim očima?

Kada prijatelje vidim kao savršene i da su u mom srcu, to znači da sam se ispravio. Nije važno šta je izvan mene. Čitava kalkulacija tiče se jedino mene: koliki je moj nedostatak i koliko mogu da se ispravim. Ali ovo važi samo za odnose u kabalističkoj grupi. I, osim te ljubavi prema prijateljima, u svemu drugom moramo da se ponašamo onako kako je to uobičajeno među svim drugim ljudima u našem svetu. 

Želim da svi prijatelji budu jednaki i veliki, i to tražim od Stvoritelja. Želim da osećam prijatelje da postoje u mom srcu, spojeni i ujedinjeni poput jednog tela, jedne osobe, i da sam ja sa njima. Moje srce ih sve drži, grli i ispunjeno je njima. 

I, ukoliko prema savršenstvu usvojim takav odnos, otkriću da je sve ovo jedno zajedničko srce u meni i da je ispunjeno Stvoriteljem, Njegovom ljubavlju i davanjem. Zahvaljujući takvom pristupu, počeću da otkrivam duhovni svet.



Autor:
   Dr Mihael Lajtman

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.